ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی است

سردار نقدی:

رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی است/ خرید ایرباس مشکل اشتغال جوانان را حل نمی‌کند/ نفوذ در ایران رخ داده است

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم که به همت سازمان بسیج اساتید در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با معضل نفوذ مواجه است، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در مورد این خطر به ملت تذکر داده‌اند، ماهیت این خطر استفاده از روش‌های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی است اما تاکنون دشمن در هیچ روشی به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه شیوه برخورد دشمن در مسئله نفوذ تغییر کرده است، اضافه کرد: آمریکا از ترفندهای مختلف برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرده است اما توطئه‌های او اثری نداشته و بر اساس گفته رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور تاثیر تحریم‌ها بر ایران کاهش یافته است.

رئیس سازمان بسیج سازمان مستضعفین خاطرنشان کرد:‌ تحریم‌ها دولت و نظام اسلامی را به تسلیم کردن وادار نکرده است به همین علت دشمن از روش تحریم‌ پرهیز و برای رسیدن به اهداف خود از روش دوستی استفاده می‌کند.

وی از خصلت‌های روحیه استکباری یاد کرد و گفت: بعد از برجام چهار قانون مخالف نظام اسلامی مصوب شده و اکنون 11 قانون دیگر در کنگره آمریکا در حال تصویب است، یکی از این قانون‌ها تصویب بودجه چند میلیون دلاری برای ایجاد دموکراسی در ایران است که عزم جدی آمریکا برای تضعیف ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

نقدی با بیان اینکه آمریکا 46 میلیارد دلار از سرمایه بلوکه شده ایران را به بهانه غرامت تفنگ‌داران کشته شده در لبنان برداشت کرده است، تصریح کرد: تحریم‌ها لغو نشده بلکه  120 یا 180 روز تعلیق شده است و رئیس جمهور آمریکا می‌تواند در هر زمانی تصمیم خود را تغییر دهد.

وی با تاکید بر اینکه خوی استکباری افراد آمریکایی مانع ابراز محبت مناسب آنها به ایرانی‌ها می‌شود، اظهار کرد: نفوذ در ابعاد مختلف تعریف می‌شود که یکی از این ابعاد نفوذ فردی با استفاده از نقاط ضعف مادی و تفکرات دنیاطلبانه است.

نقدی یادآور شد: یکی از افراد دستگیره شده توسط سپاه خانم جاسوسی بود که با عنوان خبرنگار اهداف سازمان‌های اطلاعاتی را دنبال می‌کرد و طی سه ماه در بیروت آموزش‌های لازم را سپری کرده بود به همین علت آمریکا تلاش بسیاری برای آزادی او انجام داد.

 

ادامه مطلب ...