ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

ماهنامه بصیر

ماهنامه فرهنگی-سیاسی-اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهداء شهرستان گیلان غرب- دهستان چله

تقویت «پایه‌های مردمی انقلاب» از برکات انتخابات ۲۴ خرداد است

 

 

خبرگزاری فارس: تقویت «پایه‌های مردمی انقلاب» از برکات انتخابات ۲۴ خرداد است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بقایای فتنه ۸۸ پاسخ مناسبی از مردم دریافت کردند، گفت: تقویت پایه‌های مردمی این انقلاب یکی از برکات انتخابات ۲۴ خرداد است. 

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد اظهار داشت: مردم ما در همه صحنه‌های انقلاب و حوادث پس از آن خرق عادت کرده و دنیا را به تحیر واداشته‌اند که یکی از این عرصه‌ها نیز انتخابات 24 خرداد بود که حماسه سیاسی مدنظر رهبر انقلاب محقق شد

ذوالنور با بیان اینکه دوام و اقتدار نظام‌های سیاسی در دنیا به پشتیبانی مردم از آنها بستگی دارد و برای آنها اعتبار ملی محسوب می‌شود، ادامه داد: ارزیابی این اعتبار گاهی با راهپیمایی‌هایی همچون 22 بهمن و روز قدس و حماسه 9 دی صورت می‌گیرد که البته هیچ کدام قابل اندازه‌گیری نیست اما تنها زمینه‌ای که برای حضور مردم سند وجود داشته و قابل اندازه‌گیری است، انتخابات است که هر رای یک صاحب دارد؛ از این رو انتخابات عرصه تعیین سرمایه ملی یک نظام سیاسی است.

وی به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور حماسی در انتخابات 92 اشاره کرد و یادآور شد: پیش‌بینی دشمن با توجه به تلاشی که انجام داده بود عدم ورود مردم به عرصه انتخابات بود و خیال می‌کردند به خاطر تورم و مشکلات اقتصادی مردم حضور ضعیفی در انتخابات خواهند داشت.

ذوالنور در همین زمینه به دعواهای سیاسی داخلی بین مسئولان قوا و القای گسترده رسانه‌های بیگانه در فضای اینترنت برای تشویق مردم به مخالفت مدنی پرداخت و تصریح کرد: بقایای فتنه 88 که بر طبل دروغ تقلب می‌کوبیدند و می‌گفتند نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده و شرکت مردم تاثیری ندارد، پاسخ خوبی از سوی مردم گرفتند.

«رهبر معظم انقلاب قبل از انتخابات تاکید کردند کسی که نظام را قبول ندارد اما ایران را قبول دارد پای صندوق رای بیاید. از این رو ما دیدیم که مردم ایران پاسخ درخوری به این مطالبه رهبری دادند».

وی افزود: کسانی هم که می‌گویند خیلی از مردم به خاطر ایرانیت و نه جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کردند، باید بدانند که آنها نیز به فراخوان رهبر انقلاب پاسخ دادند که این نشانه علاقمندی و اعتقاد به رهبری است.

ذوالنور با بیان اینکه به  تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات باطل السحر ضد انقلابی بود که مدعی بودند نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده است، افزود: آنها برای حجت این دروغ خود به انتخاب سال 88 استناد می‌کردند. 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به 260 هزار رای روحانی تصریح کرد: اگر نظام بنای تقلب داشت با توجه به تفاوت رای 260 هزار تایی آقای روحانی چنانچه در هر صندوق 2 تا 4 رای خوانده نمی‌شد انتخابات به دور دوم کشیده و نتیجه تغییر می‌کرد اما نظام حافظ تک تک آراء‌ مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه این انتخابات دروغ تقلب 11 میلیونی را که به ناحق مطرح می‌شد، آشکار کرد و اقدام نظام آنها را رسوا کرد، گفت: وقتی جمهوری اسلامی حافظ 260 هزار رای بیشتر روحانی است، در سطح 11 میلیون نه تقلب می‌کند و نه این کار شدنی است از این رو تقویت پایه‌های مردمی این انقلاب یکی از برکات انتخابات 24 خرداد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد